
BAŞARILI ÖĞRENCİLERE ÖDÜL
BAŞARILI ÖĞRENCİLERE ÖDÜL

Mehmet Akif İlkokulu’nda düzenlenen Kitap Okuma Yarışması’nın ödül törenine katılan İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, öğrencileri tebrik ederek kitap okuma alışkanlığının önemine dikkat çekti. Mehmet Akif İlkokulu’nda 2025-2026 eğitim öğretim yılı Değerler Eğitimi etkinlikleri kapsamında düzenlenen Kitap Okuma Yarışması’nın ödül töreni gerçekleştirildi. Törene İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer katıldı.
''YARIŞMANIN KAYBEDENİ YOK''
Törende konuşan Ciğer, yarışmada dereceye giren öğrencileri tebrik ederken, katılım sağlayan tüm öğrencilerin gösterdiği gayretin takdire şayan olduğunu ifade etti. Kitap okuma alışkanlığının öğrencilerin akademik ve kişisel gelişimlerine önemli katkı sunduğunu belirten Ciğer, bu tür etkinliklerin eğitim sürecine değer kattığını söyledi. Kitap okuma kültürünün yaygınlaştırılmasının temel hedeflerden biri olduğunu vurgulayan Ciğer, “Bu yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi kutluyor, her zaman bol bol kitap okumalarını tavsiye ediyorum” dedi. Konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edilirken, tören sonunda öğrencilere başarı dileklerinde bulunuldu. Ödül törenine il ve ilçe millî eğitim yöneticileri, şube müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.


